Det här med...



Min dag har bestått av jobb. Kom in på jobbet och trodde jag skulle jobba ute som vanligt och träffa mina fina vårdtagare, men idag var min uppgift kontors arbete. Det var så otroligt mysigt inne på jobbet. Jag och chefen och en annan kollega höll på med pappersarbete 👍 

Vi snackade jobbade snackade jobbade 😂 you know, girl power! 

Jobbar fram till 16, kommer hem och äter. Hinner sätta mig 10 minuter i soffan och då blir Peter inringd på kvälls jobb. Så då tog jag och lucis med oss pyjamas och gick ner i duschen. Sedan tog det inte lång stund innan vi slocknade i sängen. Tur Tradera väckte mig ang ett bud. Haha! 
Hann sova 10 minuter ungefär, så var inte så farligt 👌. 

Imorgon blir det halvt kontor/ute hos vårdtagarna. Gud vad jag älskar detta jobb. Mina arbetskompisarna och chef är otroliga människor 💕



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0