Dryg och trött




Men snygg? Haha
Försöker verkligen ta en selfie över hur hårt det är att vara helt själv på lokalen. Men näh, ser väl mer ut som att jag bör flytta till något helt annat ställe 😂 jag suger på kakor som mina snälla kollegor har lämnat här. Vad vore livet utan godsaker, hm? Säkert bättre, men har man råd så ska man unna sig en kaka eller 40 i veckan. 😁 sluta köp kakor nu, dom bara ropar efter mig! 

Nejdå. Så farligt är det inte egentligen. :) 
Men ibland undrar jag faktiskt vad man ska göra med alla pengar? Lägga dom på hög och vänta på nått bättre ska hända? Nej!! Har man pengar ska dom spenderas, man får ju nya varje månad. 
Och dom pengar man inte hunnit spendera sen förra lönen går till resor. 

Längtar till värmen 😘


Lön = längre ögonen når 
Lägg av och drygare, okej! 
Ha en trevlig kväll allihopa. 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0