Hur gör ni?


Går igenom alla kläder och insåg att det inte behövande köpas så mycket nytt. Tur vi alltid är ute i tid med sådant:) 

Hur gör ni hos er? Vi lever ju nämligen som en familj 2 veckor i månaden då min sambo har ett barn sedan tidigare med en annan. Jag och Peter delar på allt i hemmet, från dom sköna helgkläderna till varenda krona. Så vi delar även på allt till hans fina son. 

Jag anser att det är viktigt att man tar del av allt kring barn. Speciellt då vi vill ha barn tillsammans då ska vi ju ändå dela på allt kring det barnet. Ska förklara våran sida av hur vi gör kring kläder inkomster och annat kring sådant som kretsar "vår" lilla familj. 

Men för att förklara med få ord: jag köper allt till min sambos son då vi ända använder samma pengar i familjen till allt. Och min Karl och handla kläder ;) haha. Han har bra smak men jag känner att jag vill ha kontroll över klädpartiet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0